(Artikelnr: 1998)
Hoe voer je als verpleegkundige of ziekenverzorgster een effectief helpend gesprek? Hoe geef je als gezins- of bejaardenverzorgster een goed en duidelijk advies aan een cliënt?

Hulp- en dienstverleners merken steeds weer in hun dagelijkse werk dat praten met patiënten/cliënten geen bijkomstigheid is, maar een hoofdbestanddeel van hun werk. Dit boek bevat tal van aanbevelingen voor het voeren van dergelijke beroepsgesprekken. Er wordt aandacht besteed aan de houding van de beroepskracht, er worden basisvaardigheden en gespreksmodellen gegeven. Aan de orde komen onder andere interviewen, passief en actief luisteren, duidelijk communiceren gesprekken, advies-, verwijs- en slecht-nieuwsgesprekken.

Als praten bij je werk hoort is geen handboek, maar een praktijkboek; met tal van voorbeelden en oefeningen. Voor artsen, verpleegkundigen, ziekenverzorgsters, gezins- en bejaardenverzorgsters, pastores - kortom, voor hulp- en dienstverleners die regelmatig 'praatpaal' zijn.

147 pagina's
Zevende druk
Conditie Boek: Redelijk
Informatie:
ISBN
9789060097588
Auteur
Hans Janssen
Kaft
Paperback
Pagina's
147
Conditie Boek
Redelijk
Uitgever
Boom
Prijsinformatie:
Prijs per stuk:
€ 0,50
Aantal: Bestellen

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Artikelnummer

1998 

Verzendkosten

€ 4,25 

Voorraad

1

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.

Anderen bekeken ook
Laatst bekeken producten
Meest bekeken producten