(Artikelnr: AM106)
John Wood was al op jonge leeftijd 'director of business development' voor Microsoft in Zuidoost-Azië en Australië en leefde het luxeleven van een hard werkende, goed betaalde en bereisde zakenman met dito vriendin. 
Tijdens een wandelvakantie in Nepal, waar hij even kon ontsnappen aan de veeleisende Steve Ballmer en de lange werkweken, ontdekte hij dat hij iets anders met zijn leven wilde; iets doen wat blijvend en belangrijk was. Op deze reis bezocht hij een school en zag dat de kinderen daar geen boeken hadden. En dat terwijl hij wist dat zijn vrienden, ouders en collega's tweedehands kinderboeken op zolder bewaarden, die ze zo zouden willen weggeven. Dat zette hem op het spoor van een nieuw doel en een nieuwe carrière. 

Vanaf dat moment werkte Wood aan de oprichting van de non-profitorganisatie Room to Read, die momenteel kinderen in zestien landen voorziet van boeken en scholing. Wood kon zijn netwerk, zijn managementtalent en commerciële kennis, en al zijn daadkracht inzetten voor een mooi doel. Het betekende wel het einde van zijn carrière bij Microsoft en het einde van zijn relatie. 

In dit boek beschrijft John Wood persoonlijk en openhartig zijn professionele ontwikkeling en zijn beslissing om het roer om te gooien, en de ontwikkeling van Room to Read tot een professionele organisatie. Het is een uniek en hartverwarmend verhaal van een topmanager die besluit om al zijn talenten aan te wenden voor een betere wereld, via Room to Read. 

263 pagina's
Conditie Boek: Redelijk    (op schutblad staat wat geschreven)
Informatie:
Prijsinformatie:
Prijs per stuk:
€ 1,00
Aantal: Bestellen

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Artikelnummer

AM106 

Verzendkosten

€ 4,25 

Voorraad

0

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.

Anderen bekeken ook
Laatst bekeken producten
Meest bekeken producten